Všeobecné obchodné podmienky luxusne-sperky.sk

1. Všeobecné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým je ..., so sídlom Partizánska 83, 949 11 Nitra, IČO: ..., zapísaná v OR vedenom Okresným súdom Nitra, DIČ: ..., (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim, ktorej predmetom je ...

 

Kontaktné údaje predávajúceho:

email: luxusne.sperky@gmail.com

telefón: ...

poštová adresa: Patrik Augustín, Partizánska 83, 949 11 Nitra

číslo účtu pre bezhotovostné platby: ...

2. Objednávanie

Zákazník sa potvrdením objednávky zaväzuje, že akceptuje naše obchodné podmienky pre dodanie objednávky. Vzťahy medzi zákazníkom a predajcom sa riadia uvedenými obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok.

 Ak máte otázky, môžete nás kontaktovať na e-mail: luxusne.sperky@gmail.com , alebo pomocou formulára ktorý nájdete v sekcií :Napíšte nám:

3. Zrušenie objednávky kupujúcim

Pokiaľ Vaša objednávka nebola odoslaná na Vašu dodaciu adresu, môžete ju kedykoľvek zrušiť. Ak sa tak rozhodnete, kontaktujte nás prosím čo najskôr a uveďte číslo Vašej objednávky. Ak ste za tovar zaplatili vopred, peniaze Vám vrátime najneskôr do 7 dní na účet, z ktorého ste zaplatili.

4. Zrušenie objednávky predávajúcim

Vyhradzujeme si právo objednávku zrušiť, a to najmä v týchto prípadoch:

  •  kupujúci uviedol nesprávne alebo zavádzajúce údaje
  •  kupujúci v minulosti neprebral dobierku a neuhradil vzniknuté náklady na doručenie
  •  tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, prípadne sa výrazne zmenila jeho cena
  •  kupujúci si zvolil platbu vopred a do 7 dní od potvrdenia objednávky neuhradil platbu

5. Cena tovaru

Ceny sú uvedené bez DPH, nakoľko nie sme platcom DPH.
Cena tovaru nezahŕňa poplatok za doručenie ( kuriér ).

6. Spôsob platby a cena za doručenie

Za tovar je možné zaplatiť dvoma spôsobmi:
1. Pri preberaní dobierky priamo kuriérovi
2. Uhradením sumy vopred na bankový účet.

Cena doručenia kuriérom je 6 €

7. Dodanie tovaru a dodacie lehoty

Tovar posielame Slovenskou poštou ( Expres kuriér )

Všetok tovar ktorý je v ponuke sa nenachádza skladom, objednávame ho od výrobcu až po vašej objednávke u nás. Dodacia lehota sa pohybuje v rozmedzí 2 týždňov.

O odoslaní a pohybe tovaru Vás budeme informovať emailom alebo SMS správou.

Poškodenie tovaru pri preprave je treba reklamovať do 24 hod. od prevzatia tovaru.

8. Neprebratie dobierky kupujúcim

Neprebratie tovaru odoslaného na dobierku je považované za vážne porušenie kúpnej zmluvy, keď sa tovar vrátil na adresu predávajúceho, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.

9. Záruka možnosti vrátenia tovaru

Pri reklamácií tovaru nezabudnite uviesť číslo objednávky (prípadne priložte kópiu faktúry), aký tovar vraciate (pokiaľ vraciate len časť objednávky) a číslo Vášho účtu alebo adresu, kam Vám máme vrátiť peniaze.

Reklamovaný tovar prosím odosielajte na DOBIERKU!

  • Expres kuriérom ( Slovenská pošta )


alebo

  • V poistenej obálke (k zakúpeniu na pošte) príp. len v bublinkovej obálke. ( Tovar zasielajte DOPORUČENE. Za prípadnú stratu poštou nenesieme zodpovednosť, preto zvoľte poistený list! )

Tovar musí byť zabezpečený proti obíjaniu pri preprave napr. bublinkovou fóliou, sáčkom; prstene riadne zapichnuté v molitáne. V prípade, že sa tovar pri preprave poškodí nesprávnym zabalením šperku, tovar bude po uhradení nákladov na spätné zaslanie vrátený zákazníkovi. Po doručení tovaru na našu adresu v pôvodnom stave Vám vrátime plnú zaplatenú sumu za tovar na Vami zadaný účet.

10. Záručná doba

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záruka 24 mesiacov!

Po uplynutí záručnej doby nárok na reklamáciu zaniká.

Záruka sa vzťahuje na vady, ktoré vznikli v priebehu záručnej doby preukázateľnou chybou výroby, technologického postupu alebo skrytou vadou materiálu.

Záruka sa nevzťahuje:

  • Záruka sa nevzťahuje na vady šperkov v dôsledku opotrebovania spôsobeného obvyklým používaním napr. poškriabanie, oxidácia striebra, oter špeciálnej povrchovej úpravy atď.
  •  Záruka sa nevzťahuje na vady šperkov spôsobené nevhodným zaobchádzaním alebo mechanickými vplyvmi, akými sú napr. pretrhnutie retiazky, náramku (alebo ich natiahnutie); deformácia prsteňov, ohnutie a následné ulomenie drieku náušníc, rozbitie kamienkov apod.

Poškodenie tovaru pri preprave je treba reklamovať do 24 hod. od prevzatia tovaru.


Pri reklamácii, ktorá bola predávajúcim posúdená ako neoprávnená, je kupujúci povinný uhradiť náklady na spätné doručenie tovaru.

11. Výmena tovaru

Ak s tovarom nie ste spokojný, prípadne chcete iba zmeniť veľkosť je možné šperky vymeniť do 7 dní od doručenia. Všetky poštovné náklady spojené so zaslaním tovaru na našu adresu hradí zákazník. Vopred nás kontaktujte!

Tovar prosím odosielajte:

  • Expres kuriérom ( Slovenská pošta )

alebo

  • V poistenej obálke (k zakúpeniu na pošte) príp. len v bublinkovej obálke. ( Tovar zasielajte DOPORUČENE. Za prípadnú stratu poštou nenesieme zodpovednosť, preto zvoľte poistený list! )

12. Vylúčenie zodpovednosti

  • Nezodpovedáme za oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom.
  • Nezodpovedáme za oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

13. Ochrana osobných údajov

Vaše osobné údaje neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Sú to najmä kurierské služby a banky. Tieto údaje sú však vždy poskytnuté jednorazovo pre vybavenie Vašej konkrétnej objednávky.

Obchodné podmienkyPartneriAko nakupovaťKontaktO násTOPlist